Suicida sigue perdiendo seguidores en instgram

And again, thank you for proving my point. I’d rather support a true leader that a fake so called activist, who’s done nothing but plagiarize.

Lmao once again you proved nothing :joy::joy::joy:

She placed top 3 in the biggest beauty pageant, Her books are selling, her contract is on going and you’re here posting hate post on her!

Thank you for Your support towards Sofia :kissing_heart::kissing_heart:

1 le gusta

CHINGONAAA NUESTA REINA :heart:

2 Me gusta

Todavía les arde que Andrea y Denisse se pagaron y juraban que Sofía igual se pegaba! Ya estaban ansiosas para echar fiesta de su pegada que nunca llegó.

1 le gusta

Yet you bash the true winner: Zozibini. It’s not her fault her reign occurred during the pandemic. But since we’re on that subject, that has got to be the worst to three in history.

Her book is selling because dumb people like you who follow beauty pageants are buying it, mostly because of her placement in the pageant. But before that, no one was :face_with_hand_over_mouth::innocent:. Oh, and just to let you know, reverse psychology does not b work on me. Sorry, boo.

JAJAJAJA COMO LES ARDE EL CICIRISCO DE SOLO RECORDAR QUE LA DIOSA JALISCA FUE TOP 3 MIENTRAS SUS REINITAS SIN MATERIA GRIS MAS PEGADAS QUE UN CHICLE CUANDO LAS INFLABAN A MAS NO PODER.

1 le gusta

DIME QUE MÁS? I’M ALL :ear:

CUANTO SUFRIMIENTO POR UNA BELLEZA QUE NI CONOCES :rofl:

HOW MANY MORE MONTHS OF AGONY TENDRÁS :joy: :joy: :joy:

2 Me gusta

:joy::joy::joy:

BOO? Ay no, ya tan vieja y con esas palabras de callejera welfera! Que feo!

Anyways, Zozi no tiene la culpa de que ocurrió Covid-19 ya fuera Madison o Sofía ellas igual estuviera en NY encerradas PERO para la suerte de nuestra Sofía, regreso a Mexico a trabajar mucho más que cualquier otra reina. Ni la pegadota de Andrea ni Denisse, las contactan para tanto
Trabajo de host :sweat::joy:

1 le gusta

No ha podido alcanzar a mi Diosa Toscana… y eso que solo anuncia mayonesa dicen… :nail_care:

Acaso no estoy hablando contigo? :blush:

Suicidia de la noche a la mañana pasó de 498k seguidores, a 509k, pero ya se le fueron más de tres mil. Compro bots.

No alcanzas estar a mi nivel ni parada arriba de todas tus pelucas. Cada respuesta muestras más y más que nivel de vida llevas, boo? :joy:

Y como que ya fue suficiente esto de andar de ida y vuelta con mensajes, ya me arto. Mejor ay la dejamos. Ya hasta del tema nos salimos, adiós.

OMG. I love how you put him in his place that unstable Queen. I don’t see their posts and I don’t care to see them but I respect how you told them the truth. It’s really sad because we know that deep down he knows what an unloved and out of control person he is but wants to keep lying to himself and thinks everyone is stupid to believe the crap. He musta had some horrible upbringing. Get some therapy queeen!!!

1 le gusta

You wish

People who troll others and bring so much negativity to places which are meant to be fun and a place to share hobbies with others, are sick in the head. Simple as that! And of course she knows she’s always wrong :joy: look at the level of things she brings, it’s level 1 of trolling And screams attention. Poor thing, this must be her only outlet in life.

1 le gusta

You just described all of your Suicidia down to a T.

AMIGO, IGNORA A ESTAS RUCAS ALMORRANOSAS, LES DUELE MAS QUE NI LAS PELES…ESTAN FALTAS DE ATENCION, POR ESO AUNQUE LES DEN SUS ARRASTRADAS, BUSCAN QUE LES DEN REPLICA PARA SENTIRSE POR LO MENOS CON UN POCO DE ATENCION DE PARTE DE ALGUIEN. ESAS RUCAS REVOLTOSAS NI ATENCION MERECEN.

2 Me gusta

Muy cierto :wink: Ya las ignoraba pero una vez en cuando se merecen poner en su lugar.

2 Me gusta

Yo las pongo en su lugar todo el tiempo :innocent: y sin caer en lo vulgar

Nuestra bellísima e inteligente Sofía Top 3 de MU, haciendo zurrarse de envidia a la las Losers……

1 le gusta