Para Trump y sus ignorant fans de parte de Pope Francis

2 Me gusta

Pope Francis sends unhinged Trump supporters into a white-hot rage: ‘He’s prob a Muslim in disguise!’

http://2d0yaz2jiom3c6vy7e7e5svk.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/02/a45-300x161.jpg
Trump angrily responded to Pope Francis’ criticism by suggesting he’d be sorry for speaking out against him if Islamic State militants attacked the Vatican City.

The pope said Trump’s divisive rhetoric and proposal to build a wall at the U.S.-Mexico border were “not Christian” — and some fans of the Republican frontrunner accused the pontiff of hypocrisy.

Esperemos el comentario de trump
Se pone buena esta campaña electoral

1 le gusta

Donald Trump just flung this insane rant at Pope Francis — and maybe just lost the presidency

rump has responded to Pope Francis, who on Thursday said the GOP candidate was not a Christian because of his comments about immigrants.

“If and when the Vatican is attacked by ISIS, which as everyone knows is ISIS’s ultimate trophy, I can promise you that the Pope would have only wished and prayed that Donald Trump would have been President because this would not have happened,” a statement on his website reads. “ISIS would have been eradicated unlike what is happening now with our all talk, no action politicians.”

la cosa se calienta
la batalla por el poder mundial en pleno apogeo[quote=“reencarnacion1, post:3, topic:82432, full:true”]
Esperemos el comentario de trump
Se pone buena esta campaña electoral
[/quote]

Francis isn’t the only one to call Trump’s faith into question. Trump has bungled Bible quotes and verses in the past in efforts to charm religious voters.

Furthermore, characterizing undocumented border crossing as “rampant” flies in the face of reality, as immigration across the southern border is at a low and many of those crossing are fleeing violence, according to the LA Times.

Nevertheless, Trump has made talk about building a bigger wall — which he implausibly says Mexico will pay for — along the southern border his go-to crowd pleaser.

Francis stopped short of telling Catholic voters who to choose, but did say, “I would only say that this man is not Christian if he has said things like that.”

Milagro q no le mando insultos el sr trompetas

1 le gusta

aqui es donde la politica y religion se encuentran

cual de los dos illiumniati ganara este bochinche?

hagan sus apuestas

Trump

o

Francis

en esta esquina

https://www.youtube.com/watch?v=2DhHky-V23U

de verdad crees eso?

en esta otra

a quien le apostaron

recuerden que de cualquier modo el ganador y el perdedor trabajan para un mismo fin, PARA UN MISMO ORDEN

Donald Trump’s campaign calls Pope Francis a hypocrite because the Vatican has ‘massive walls’

ASI O MAS INGNORANTE Y TONTA RESPUESTA
NI UNA MISS UNIVERSO BRUTA RESPONDERIA ASI

PAPAZOS EN LAS TROMPAS

Uffff, el vatikano es una Fortaleza. Pokos entran

SI
PERO ES UNA CIRCUNSTANCIA DIFERENTE

LAS NACIONES DEBEN VIVIR SIN FRONTERAS COMO EN PAISES CIVILIZADOS
O COMO ERA ANTES DE LA POLITIQUERIA

EN USA SOLO LO HACEN PARA OPRIMIR Y REPRIMIR
COMO MATERIAL POLITICO
EL HOMBRE ES LIBRE POR NATURALEZA Y EL PLANETA Y EL UNIVERSO NOS PERTENECE A TODOS Y TODOS SOMOS PARTE

el mundo se esta destruyendo por la ambicion al poder yo no creo en nada a estas Alturas

Cada dia me cae mas mal Donald Trump.

Ya lo vere todo humillado y derrotado cuando no gane nada y nadie lo quiera en este mundo. Por gacho y malvado.

2 Me gusta

ya quiero que llegue ese dia [quote=“Rafda, post:16, topic:82432, full:true”]
Cada dia me cae mas mal Donald Trump.

Ya lo vere todo humillado y derrotado cuando no gane nada y nadie lo quiera en este mundo. Por gacho y malvado.
[/quote]

Al tarado de trompudo todos lo ponen en su lugar ji ji, saludos Anti :wink:

se lo merece por prepotente
saludos @tvadicta

TRUMP ME LO PASO POR LA RENDIJA