Otra chica que andaba corriendo la violan y asesinan durante eldia omg 😱😱😡

‘Pray that they find my daughter’s killer’ - father of Google executive raped, murdered and set on fire half a mile from mom’s home speaks of ‘best kid in the world’
Vanessa Marcotte, 27, was home visiting her parents in Leominster, Massachusetts when she was murdered on Sunday
She went out for a jog but after the failed to return, a police search was launched and dogs found her body just half a mile from home
Father John Marcotte, 64, tells Daily Mail Online his daughter, who lived in New York, was ‘the best kid in the world’
‘She was 100 per cent into her job. She graduated top of her class at Boston University,’ he said of Google executive
Had dinner with his daughter night before she was murdered
Massive police investigation under way with state troopers combing wooded area around where body was found
Last person to see Marcotte alive spotted her speaking on her cell phone at 1pm in afternoon

State troopers move in: Massachusetts officers were searching woodland around the area where the Google executive’s body was discovered on Sunday night

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3731841/Pray-daughter-s-killer-father-Google-executive-raped-murdered-set-fire-half-mile-mom-s-home-speaks-best-kid-world.html#ixzz4GsI1AkA3
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

4 Me gusta

Google account manager Vanessa, 27, lived in New York and was home visiting her mother, Rossana, in nearby Princeton over the weekend.
She went out for a jog on Sunday afternoon and never returned.
A source told Fox25 in Boston that investigators were examining the possibility that Marcotte was sexually assaulted and set on fire, with burns to her hands, head and feet.
Barely 24 hours earlier her father saw her for what would be the last time.
He recalled: ‘I was with her. We went out to eat at the Chop House on Saturday night. After that, the next day, she was dead.’

Promising career: The Boston University graduate had worked as an account manager at Google in New York City for nearly two years

2 Me gusta

:anguished:

LAS JOVENES DEBERIAN DE CUIDAR MAS EN DONDE HACEN EJERCICIO .

1 le gusta

PIENSO LO MISMO…LES REPITEN QUE NO VALLAN A LUGARES SOLOS Y SIEMPRE LO HACEN

1 le gusta

Ay que pena, pobre muchacha y tan linda igual que la otra que estrangularon. Cuantos sueños truncados. RIP.

1 le gusta

Que horror pobre chica tan linda…pero esque no entienden …mi esposo las ninas y yo vamos a caminar a un area de montañas muy solitario y durante nuestro recorrido encontramos varias chicas jovenes y lindas con su ropa muy sugestiva solas ejercitandose y pienso si no les dara miedo andar solas en esos parajes y ya tarde.

2 Me gusta

Cuanta maldad pero si deberían las autoridades advertir sobre ejercitarse en lugares solos,mejor hacer aerobics en casa si no hay quien las acompañe a correr.

2 Me gusta

Que horror, ni que decir.:flushed:

1 le gusta

Yo tambien he mirado muchas mujeres corriendo solas en lugares muy solidos o montanias., y lo peor en la nocheee​:scream::scream::scream::scream::see_no_evil:y hasta mi esposo dice mira no les da miedo x eso las secuestran y las matan​:rage::flushed::rage::flushed::rage::rage::rage:

1 le gusta

Y las personas Noooo entienden No toman sus precausiones No usan el sentido comun.,lla ni viendo como esta la seguridad en todos lados., no se pueden confiar.,:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::flushed::flushed::flushed:

1 le gusta

semejante matorral y esa calle solitaria, solo a ella se le ocurre correr por ahi sola!!!

1 le gusta

Aaa y eso no es nada este era un parque publico en medio de la ciudad., yo he visto gente en lugares de campamento solos fuera de la ciudad., y me quedo :grin::scream::scream::scream::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:que andan esas personas x aca y solas.,

1 le gusta

Pobrecita muchacha, tan joven y bonita, ojala y agarren al maldito o malditos buenos para nada que la mataron y los manden a la silla electrica :scream:

1 le gusta

Que malditos!!

1 le gusta

OH DIOS PERO ES QUE ESTAS JOVENES NO ENTIENDEN QUE NO SALGAN SOLAS A CORRER EN LUGARES SOLITARIOS?? POBRE CHICA TAN JOVEN Y BONITA TAMBIEN MORIR ASI:scream::scream:

1 le gusta

es que a veces dicen en las paginas donde van cometen muchos errores. alo mejor es el mismo tipo que mato la otra. descansen en paz las dos.y lo agarren lo mas pronto possible

1 le gusta