MUJER ENFERMA invita FAMILIA y AMIGOS a FIESTA de 2 DIAS y al FINAL se SUICIDA

The saddest party: Terminally ill woman with ALS holds two-day bash for her 30 closest friends and family then kills herself at the end in assisted suicide

Amanda Friedland, left, adjusts her friend Betsy Davis’s sash as she lays on a bed during her ‘Right To Die Party’ in Ojai, surrounded by friends and family

In early July, Davis emailed her closest friends and family to invite them to a two-day celebration, telling them: ‘These circumstances are unlike any party you have attended before, requiring emotional stamina, centeredness, and openness. And one rule: No crying.’

5 Me gusta

The 41-year-old woman diagnosed with ALS, held the party to say goodbye before becoming one of the first California residents to take life-ending drugs under a new law that gave such an option to the terminally ill

Betsy Davis, center, is accompanied by friends and family for her first ride in a friends new Tesla to a hillside to end her life

More than 30 people came to the party, flying in from New York, Chicago and across California. There were cocktails, pizza from her favorite local joint, and a screening in her room of one of her favorite movies

The painter and performance artist, seen here at a 2006 Getty Center staging, turned her death in a final performance

3 Me gusta

que triztesa me dio.descanse en paz

1 le gusta

Asi sea :disappointed:

MI PREGUNTA ES CUAL SERIA LA RAZON PARA SUICIDARSE OMG

Estaba enferma terminal, ya no podia moverse y le costaba mucho hablar… aparte del tremendo dolor…

1 le gusta

AY QUE TENER VALOR PARA HACER ESO QUE PENA :worried:

1 le gusta

Dada su enfermedad, creo que ella tenia todo el derecho de morir bajo sus propios terminos…:disappointed:

2 Me gusta

Asi es …hay que tener mucho valor…

1 le gusta

que valor yo no lo tendria. pero depende seria demasiado su dolor. para hacer algo asi

1 le gusta

wow!!!.. yo si necesitaria ser muy open-mind para ir a una party como esa.

2 Me gusta

yo no iria porque soy muy sen timental.y alli mismo me desmayo

1 le gusta

Wow que enorme parecido tiene con la mujer de mi cuñado…el 28 y ella 46.:grimacing:

Ya descansa ella…

1 le gusta

Por lo menos el dolor quisas aminoro con las constantes sonrisas!!!

Dios bendiga su caminar al infinito!!!

No podría lloraría toda la fiesta

Esa enfermedad es horrible, QEPD.

1 le gusta

Gracias Dios que pudo hacer eso fue su ultimo deseo.:hushed::slight_smile::smile:
Lla ven porque se necesitaba esa ley aqui en California. Uno nunca sabe x lo que estas personas estan pasando.:open_mouth::persevere::pray::pray::pray::pray::pray::pray: