KIM presume lo que la LOCA y ESTRICTA DIETA le ESTA DEJANDO

Well, the ‘crazy strict diet’ is working! Kim Kardashian slips into tiny swimsuit for selfie after documenting her meal plan

No days off: Kim Kardashian has long been transparent with fans regarding the ups and downs of weight loss, and Thursday was no different as she snapped a jaw-dropping selfie updating her progress

2 Me gusta

Diet tips: Kim Kardashian chronicled her eating plan on Snapchat this week. On Thursday she told fans: ‘I’m having my carbs in the morning with fruit,’ a weight loss tactic often recommended to kick start burning calories

Yummy! On Thursday morning, the mother-of-two enjoyed an oatmeal and egg frittata covered with colorful strawberries, raspberries and blueberries

Portion control: The previous day Kanye West’s leading lady indulged in a more savory - yet just as healthy - egg white frittata mixed with veggies, feta cheese and a single piece of turkey bacon on the side

Well on her way: There’s no question that a nutritious meal like salmon and brussel sprouts - which she ate for dinner on Wednesday evening - has helped Kim slim down even more

1 le gusta

ese cuerpo ni calafateandolo queda bien! :sunglasses:

1 le gusta

Ni que?? no entendi Landy :hushed: y quixa con la mitad de las bubis y la mitad de las nachas se veria mejor

ja ja ja! calafatear es como carrocear, pero es para las lanchas! y esa es la ancha! bueno, la ex! :grin:

1 le gusta

Ajajajaa te pasas Landy :smile:

Pero la diera no lestá funcionando en las caderas, está anchisima, se vé super raro que la dieta solo le funcione en partes jajaja debería cambiar de rutina y de dieta para quitar 8 libras en cada cadera

1 le gusta

Lil pues sho si se las veo menos anchas… porque cuando tuvo a Nori OMG… estaba desparramadisima! :hushed:

Qué bueno que se quiere mucho Kim porque yo la sigo viendo llenita :grin:

1 le gusta

Yo la veo mucho menos gorda pero sigue ancha de sus caderas, si ha bajado muchisimo pero le falta quitarse esas caderas que la afean, ya que se dejara solo el bulto que hace su enorme tracero pero que se quite cadera se vería mejor

Que rebaje el trasero que lo tiene de hipopotamo. :joy: Saludos Rackel

1 le gusta

Saludos Eme :wink:

El salmon se ve delicioso :yum:

tiene cuerpo de avestruz.:scream::joy:

http://www.avestruzpedia.com/wp-content/uploads/2013/03/AYUDA-A.fw_.jpg

Si se quitara la mitad del culo pasaría por una persona sólo medianamente anormal.

Que feas caderas de mamita-siento-un-bombo…Platos desechables o porcelana inglesa…? Ay no me meoooooooo :stuck_out_tongue_winking_eye: