Jennifer Lopez rocks her own version off-duty in combat jogging bottoms and blinged-out tr

Jennifer Lopez rocks her own version off-duty in combat jogging bottoms and blinged-out trainers as she skips Grammy Awards

She’s usually the queen of red carpet glam, but Jennifer Lopez missed out on the Grammy Awards on Monday, to enjoy some low-key family time instead.
The mother-of-two, 46, looked trendy in a casual get-up of combat trousers and a white T-shirt as she spent time with her daughter Emme, seven.
The Maid In Manhattan actress looked fabulous in her off-duty look, proving she is still just Jenny From The Block, as she left a restaurant in Los Angeles.

The American Idol judge looked looked ready for action in her combats as she strolled out of the Fred Segal cafe after lunch.
However, being J.Lo, she had to add some bling in a bold pair of white Versace trainers with a gold Medusa motif on the front.

J.Lo was joined by her adorable lookalike daughter Emme, who looked too cool for school in a pair of pink Converse trainers.
Emme chilled out in a pair of black leggings and a black and pink t-shirt as she enjoyed quality time with her mother on Monday.

1 le gusta

LA AMO!!! NO PUEDO CREER QUE NO HAYA IDO A LOS GRAMMYS

AY MACHORRO TU NO DUERMES AMANECER, MEDIO DIA, ATARDECER, Y NOCHE :confused: YA DEBES TENER LA LENGUA DE GUAYO CON TANTO LAMBE QUE LE DAS A LAS FOTOS DE JLO:weary:

2 Me gusta

QUE GRANDOTA Y LINDA ESTA EMME SALUDOS GORE :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Me gusta

TU QUE TAMBIEN ERES SU MEGA FAN DEBES ENTENDERLO PERFECTAMENTE. TU DARIAS LA VIDA POR ELLA AL IGUAL QUE YO

SALUDITOS MAMACITA :wink: SI EMME ESTA BELLA Y GRANDE:heart_eyes:

1 le gusta

image

1 le gusta

COMO ASI MASHORRA NO QUE SOMOS LA MISMA JA J AJAJ AJA :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Me gusta

:laughing: TE LE CAGASTES A LA MACHOORO:laughing:

TU ERES UNA COCHINA PELUKA MUERETE

1 le gusta

MACHORRO VETE A DESCANSAR QUE DEBES ESTAR CANSADA 244/7 EN EL FORO:weary:

1 le gusta

AY,AY,AY…ESA TIPA MACHORITA ESTA LOCA PAR’CARAY JAJAJAJA…ESTA PEOR QUE EL KENNIE DETRAZ DE TAYLOR…

2 Me gusta

:stuck_out_tongue::laughing:

1 le gusta

Esta publicación fue reportada por la comunidad y se encuentra oculta temporalmente.

2 Me gusta

PUES MIRA QUE SI…HIZO UNA FALTA INMENSA Y NO SOLO A SUS FANS MUCHO MAS A LOS HATERS Y TAMBIEN A TODOS LOS MEDIOS, YO NO VI LOS GRAMMYS NI A RED CARPET…PERO CUANDO VI AQUI EL TEMA DE WUE KA TAYLIR LE CONTESYO AL DESUBICADO SIN TALENTO REBUSQUE A VER PARA CREER…ESA NIÑA SE EXPRESA MUY SABIA.Y CON EL RESPETO E INTELIGENCIA QUE ENVIO EL MENSAGE…Y OARA QUE EL KENIE SE ACABE DE SUICIDAR TAYLOR GANO POR SEGUNDA VEZ ALBUN DEL AÑO…YO CELEBRO SU TRIUNFO…Y EL KARMA QUE SE ENCARGUE DE ESE MOJON MAL NACIDO