Fiscal de EUA dice que hubo fraude en VOTACIONES

Yo FYI a votar con dos De miss Sabrina’s…tres DIA despues De Las elecciones FuI a verificar y mi voto y El De miss sobribas aun no habia sido contado…mi El MOLVOSIN PEDOFILO ya se Gambia declarado GANADOR,esto fue en PASCO County Florida…ya estan informados …ya estate to do informados ATRAVEZ De youtube, todos Los medios corruptos pedofilos no quieren pasar Las NOTICIAS mega corrupcion.

Ella se registro en el lugar donde vive , pero siempre llego la boleta a mi casa…

Este video de @ZARPAZO , YouTube lo está señalando como RUMOR de acuerdo a las directrices de la agencia Federal estadounidense : La Agencia de Seguridad de Infraestructura y Ciberseguridad (CISA). (The Cybersecurity and Infrastructure Security Agency ) La desinformación pueden socavar la confianza pública en el proceso electoral, así como en nuestra democracia. Para mas información: https://www.cisa.gov/rumorcontrol

que les vaya bien…

# Trump campaign sues Michigan to prevent certification of Biden win

Wed, November 11, 2020, 9:59 AM CST

(Reuters) - Donald Trump’s presidential campaign on Wednesday sued Michigan to block the U.S. state from certifying last week’s election results, where the president has trailed Democrat Joe Biden.

According to a complaint filed in a federal court in western Michigan, many people have submitted affidavits describing alleged misconduct in the voting, with the focus on the Democratic stronghold of Wayne County, which includes Detroit.

The allegations are similar to those raised by the Trump campaign and some Republicans in lawsuits in several states. Legal experts have said the litigation is unlikely to result in Trump getting a second term in the White House.

Trump’s campaign has alleged that misconduct in Michigan included harassment of Republican poll challengers and a requirement that they adhere to six-foot distancing rules unlike Democratic poll challengers, and that “illegal and ineligible ballots were counted.”

The complaint said election results should not be certified without confirming that all ballots were counted properly, and a special election might be needed in problematic precincts.

Jake Rollow, a spokesman for the Michigan Department of State, in a statement said the Trump campaign was promoting false claims to erode public confidence in Michigan’s elections.

“It does not change the truth: Michigan’s elections were conducted fairly, securely, transparently, and the results are an accurate reflection of the will of the people,” Rollow said.

Trump has refused to concede to Biden, and has claimed without evidence that widespread fraud cost him a victory.

The president recently trailed Biden in Michigan by more than 148,000 votes, or 2.6 percentage points, according to unofficial vote totals.

(Reporting by Jonathan Stempel in New York; Editing by Howard Goller)

Saludos Zarpazo, alias @Rookie3, alias @navegante

de todas formas tu video tiene un ‘‘Tag’’ de ‘‘rumor’’ from youtube… que le vaya bien…

A mi no me da ningun interes de que Sr Trump haga lo que quiera hacer o , si se llega a dar que siga o no , tu si eras un claro fan de el y ahora que estas en la lona quieres dar vuelta a tus pretenciones , lastima de “macho” que eres y , que en realidad no eres .

Dedo barato. :-1:

Parece que te da interés ‘‘DESINFORMAR’’ a la gente… :sunglasses:

¿No te aburre seguir con la misma cantaleta de siempre? Debes tratar de expandir tu repertorio… :wink:

DESINFORMANDO LAS DECLARACIONES DEL FISCAL GENERAL WILLIAM BARR Y MIKE POMPEYO SECRETARIO DE RELACIONES EXTERIORES ??? ADEMAS QUE YA VI QUE ESTAN CENSURANDO TODA LA INFORMACION QUE APAREZCA AL RESPECTO , QUE SE OCULTA ???

1 le gusta

Saludos Zarpazo

Tu le llamaras ‘‘censura’’, The Cybersecurity and Infrastructure Security Agency lo llama ‘‘RUMOR CONTROL’’

Y CON RELACION A MI REPERTORIO , HAY OTRAS PERSONAS QUE ASEGURAN LO MISMO , INCLUSIVE TE PIDEN QUE NO ENGANIES A LAS DAMAS CON FALSAS ILUSIONES , ESTO YA ES PUBLICO.

:grinning: :grinning: :grinning:

¿Ya dejaste a el pastor Alducin…? Ahora es Mau Rodriguez… :sunglasses:
Have a good fishing trip…! :sunglasses:

:sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile: