El PADRASTRO de KANYE DICE que SU LOCURA es CULPA de LAS KARDASHIANS

Y QUE SI SU MAMA ESTUVIESE VIVA, EL NO ESTARIA CASADO CON KIM!! QUE FUERTE!! :hushed:

EXCLUSIVE: ‘If Donda was alive he wouldn’t be married to Kim.’ Kanye West’s ‘stepfather’ breaks his silence saying rapper’s erratic behavior is due to ‘unartistic’ Kardashians ‘isolating’ him from the black community

• Kanye West’s ‘stepfather’ Ulysses Blakeley has broken his silence for the first time to DailyMailTV, revealing that he believes Kanye is being 'isolated’

• The 67-year-old dated Kanye’s mother Donda and lived with the mother and son throughout most of the rapper’s childhood in Chicago

• Blakeley said: 'If Donda was alive he wouldn’t be married to Kim Kardashian because Donda would have expose[d] the incompatibility of their relationship’

• Donda died after a botched cosmetic surgery in November 2007 and described Blakeley as possibly being ‘the one’ after she split from Kanye’s father Ray

• Blakeley says that most of West’s meltdowns are due to him still mourning the loss of his professor mother - and having no real friends or family to turn to

• Blakeley is concerned Kanye’s ‘circle of trust’ are his Kardashian ‘guards’, who must make him feel like a 'prisoner in solitary confinement’

• He says Kanye’s ‘slavery is a choice’ comment comes from the Kardashians because they didn’t have 'the black experience’

• He added: 'I don’t see the Kardashians as emotionally intelligent. Clearly he’s not hanging around the south side of Chicago or with any black folk in general’

image
Kanye West’s ‘stepfather’ has broken his silence for the first time to DailyMailTV to reveal he’s concerned for the rapper, saying the his troubles are due to the Kardashians, who’ve left him isolated and feeling like a ‘prisoner in solitary confinement’

image
Ulysses Blakeley lived with West and his mother Donda (pictured with a young Kanye) throughout the musician’s childhood, and was one of her last true loves before she died after a botched cosmetic surgery operation in November 2007

image
Blakeley has never spoken out until now and says that most of West’s meltdowns are due to him still mourning the loss of his professor mother - and having no real friends or family

image
Blakeley said: ‘If Donda was alive he wouldn’t be married to Kim Kardashian because Donda would have interacted with Kim and Kanye, so as to expose the incompatibility of their relationship.’ Donda (pictured in June 2007) died in November 2007 after a cosmetic surgery

image
Blakeley says Kanye’s ‘slavery is a choice’ comment comes 'from not having the black experience. He added: ‘I don’t see the Kardashians as emotionally intelligent. Clearly he’s not hanging around the south side of Chicago or with any black folk in general’

image
Blakeley said: ‘He was extremely close to his mother, she died suddenly. I know, as I knew him then, it would effect him profoundly’. Pictured: Donda and Kanye in 2004

image
The 67-year-old said: ‘Anyone dealing with unresolved grief, is going to have some issues. I think that some of things he does that dismays, is just part of the incalculable loss he suffered [of his mother]’. Pictured: Kanye at Donda’s funeral in 2007

image
Blakeley wraps up the interview with a story of West’s artistic talent, using it as an example as to why he isn’t compatible with the Kardashian family

image
Blakeley makes reference to Kanye’s support of Donald Trump, wearing a red ‘Make America Great Again’ hat and his meeting with Trump at the White House

AVE MARIA !!! :thinking:

(caricia' la rompe corazones ♥ de velda' ) #3

estes pobre diablo…sin identidad ni dignidad… tendra revolcandose en la tumba a su madree…!!! a malcom X… y a martin luther king…!!de nauceas por el… ! :nauseated_face:

Y tiene 2 suegras mas loco ha de estar.
Yo con una tuve y me sobro LOL Bueno a mi me toco mala suerte con ese tema de la suegra. Yo se no a todos les toca duro y tupido como a mi jajajja,

(V) #5

jajajajajajaja

el ya estaba loco de por si o por si mismo

Mis hijos son… o fueron fans… y dicen que su cambio empezo cuando su Mama murio…

(V) #7

pobre… pero si esta bien locuaz…

(Ferrari) #8

Oooohhhh algo había escuchado de un artista que murió la mamá en una cirugía, ni idea de quien era.
Bueno el señor lo dijo a los medios que las K jamas se casarían con un moreno sin$$$$$ eso lo sabemos tod@s

(Don Perfecto para tí...) #9

Ese no es loco, es comemierda.
Hay que ser comemierda para casarse con esa gente.

(🇺🇸) #10

Asi mismo es…

Disculpen pero en ese mundo se mueve mucho las DROGAS peligrosas, con o sin las Kardhssan el hombre ya era controversial y raro,

Me parece que el padrastro de Kanye es un metiche. Le guste o no, Kanye ya es un adulto dueño de su vida y de sus decisiones y este señor no tiene porque meterse. Yo no conocia a Kanye antes de casarse con Kim, y no se mucho acerca de la muerte de su mamá, pero si se que hay gente que nunca puede superar algo asi. Ademas me parece que las declaraciones de ese señor tienen un fondo racista, porque pretende que Kanye solo se relacione con gente de su misma raza… :thinking:

(Don Perfecto para tí...) #13

La unica vez que lo ví antes de casarse con la culona fué en los premios donde interrumpió a Taylor Swift, que acababa de recibir uno, para decir que Beyonce se lo merecía también. Ya era un comemierda.

(V) #14

y loco!
:no_mouth: