Comfirmado game of thrones,regresa el 2019 awww esperar un año 😡😡

DSvI4muV4AA_fSl

It’s official: The eighth and final season of Game of Thrones will not air in 2018.

HBO issued a short release Thursday (Jan. 4) confirming that the remaining six episodes will air in 2019. A specific premiere date has yet to be revealed, and HBO’s announcement declined to provide anything more than writers, producers and directors associated with the fantasy juggernaut.

game-of-thrones-s7-e5-billboard-1548

3 Me gusta

khaleesi-game-of-thrones-season-7-outfit-billboard-1548

The news that Game of Thrones would not air this year comes as little surprise, as the final season is expected to stretch more than eight months. (Many of the episodes will likely be supersized, though that has yet to be confirmed as well.) Production on the eighth and final season began in October and will reportedly run through August 2018 – a full year following the season seven finale.

“Our production people are trying to figure out a timeline for the shoot and how much time the special effects take,” HBO programming president Casey Bloys told The Hollywood Reporter over the summer about the long wait between seasons of Thrones. “The shooting is complicated enough – on different continents, with all the technical aspects – and the special effects are a whole other production period that we’re trying to figure out. That is a big factor in all of this.”

Directors for season eight are showrunners David Benioff and D.B. Weiss, David Nutter and Miguel Sapochnik. Writers are Benioff and Weiss, Bryan Cogman and Dave Hill.

Ramin-Djawadi-game-of-thrones-2017-billboard-embed

2 Me gusta

Ni modo a esperar un año.

1 le gusta

imagen

Ay si vi la confirmacion en twitter…
Ya mejor ni digo nada que a lo mejor y hasta son capaces de esperar hasta el verano

Y tu ambro si eres fanso de hueso colorado o solo por que te pone coqueto Jason Momoa

1 le gusta

Nunca he visto esa serie, no me llama la atencion. Una ves lo intente pero es demasiado violenta para mi gusto y pues no…:confounded:

1 le gusta

si cuando salia jason me encantaba ,pero me cambie a jon snow kit harington :heart_eyes:

1 le gusta

Hasta donde viste Ana??
Dale mas tiempo, tiene de todo, amor, drama, risa… todo

1 le gusta

Ojala los hackeen antes y los pongan online es mucho para estar esperando

2 Me gusta

Oh no no no no no

Todas las del club de Game of Thrones nos peliamos por Jon!! :face_with_raised_eyebrow:

1 le gusta

La verdad no he visto un episodio completo, solo pedazos de uno y de otro. Recuerdo uno en el que el padre de Tyrion lo insultaba y lo denigraba horrible y simplemente no pude soportarlo…:angry:

1 le gusta

Deli no creo, despies de la hackiadera de la ultima temporada, dijeron que van a cuidar hasta el ultimo detalle esta vez

Lo unico que se es que cuando hicieron la reunion para discutir la ultima temporada con el elenco todos se pusieron a llorar cuando se enteraron del final

1 le gusta

Ay amix deberias de darle chance… Tyrion consigue su revancha hasta ahi te dire

Ojala y te convenza amix y la veas

1 le gusta

tumblr_p16fq1L5zN1udnkc5o1_500tumblr_p16fq1L5zN1udnkc5o2_500

1 le gusta

Ay nooo! Falta mucho :neutral_face:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::kissing_closed_eyes: Jon

1 le gusta

Atras de la raya, ese hombre es mioimagen

Monton de hombres bellos que tiene Game of Thrones

Dario Naharis

imagen

imagen

Jamie Lannister

imagen

imagen

Robb Stark

imagen

Khal Drogo

imagenimagen

Oberyn Martell

imagen

Hasta el Littlefinger es guapo

ke golosas y con el enanito ,nadien kieren kiere porque lo ven chiquito :nerd_face::joy:

1 le gusta

No no no
A mi me encanta Thyrion

Vi otra vez marathon de Game of Thrones y esta vez como que Thyrion si me puso coqueta

raw

1 le gusta