Chico k va a morir antes de k se estrene star wars lo dejaron verla😢😢

A man whose lungs are 90 percent covered in tumors has one dying wish. He wants see the next installment of “Star Wars” before cancer claims his life.
Daniel Fleetwood, 32, of Spring, Texas, was diagnosed with spindle cell sarcoma, a rare connective tissue cancer, two years ago. The disease spread — and on Sept. 2, his oncologist gave him one to two months to live, his wife, Ashley Fleetwood, told NBC News.
Two months and a day later, Fleetwood, a die-hard “Star Wars” fan, has exceeded doctors’ expectations. But a scan at his home hospice Monday revealed tumors had spread to nearly cover his lungs, Ashley said. That means he likely won’t be around when “The Force Awakens” is released in theaters nationwide on Dec. 18.

6 Me gusta

There is now at least one non-Hollywood insider on planet Earth who has seen “Star Wars: The Force Awakens” in its entirety. J.J. Abrams, Disney and Lucasfilm granted the dying wish of Daniel Fleetwood, a lifelong fan of the franchise and sometimes fanfic author in his early thirties, by giving him a private showing of an unedited version of the film at his home.
“We would like to thank the awesomely talented J.J. Abrams for calling us yesterday to tell us Daniel was getting his wish granted! We also would like to thank Lynne, Ben and Anahuac for coming to our home and screening the movie for Daniel,” Fleetwood’s wife, Ashley, wrote on Facebook. The screening took place in Spring, Texas, on Thursday.
A social-media campaign supporting Fleetwood’s wish to see the film before he succumbs to a rare form of cancer called spindle cell sarcoma had been building over the last week with help from the hashtag #ForceForDaniel. It gained support from some of the stars of the franchise, including Luke Skywalker himself, Mark Hamill.

image

image

2 Me gusta

:heart: :ribbon:

POBRE VEDA OJALA NO SUFRA TANTO SE VE JOVEN PERO CREEN NO PASA DE LA NAVIDAD :cry:

**Que pena, una vida joven que se va. :cry: **

SI ES UNA LASTIMA :scream: OMG Y SABER K UNO SE VA A MORIR TAN PRONTO :cry:

Que bueno que le hicieron su sueño realidad. Bendiciones para Él. Le deseo con todo corazón que no sufra de mucho dolor.

1 le gusta

:ok_hand: :tulip:

Asi es la vida estamos y al siguiente momento la vida se nos va. =(

SOMOS COMO UNA VELA ENCENDIDA K CUANDO DIOS DICE YA ES TIEMPO DE APAGARLA HASTA ALLI LLEGAMOS :tulip:

2 Me gusta

Tan jovencito:(

Dios lo agarre en buena hora y no sugra!!!

:ok_hand:

Tuvieron un gesto muy noble al permitirle ver la peli :cry:

1 le gusta

Por lo menos le cumplieron su ultimo deseo​:cry:en las fotos no se ve enfermo el muchacho que Dios le de fuerza a el y a su familia.para salir adelante.:pray::pray::pray::pray:estas son las cosas que me parten el corazon enfermedades tan crueles y dificiles d sobrellevar x eso tenemos aprovechar cada momento y compartir con los que queremos.no estar peleando.:raised_hands:🙋:raised_hands:🙋:raised_hands:🙋:pray::pray::pray:

Que nota mas triste. Pobre hombre tan joven.

Pobre tipo … :(.

Q triste parce

Ay no pobrecito…enfermedades crueles, tan joven que esta.

<font color="CHOCOLATEE"hola
Que buen gesto … Y Que triste que este sufriendo,y más para su familia… Verlo así, :pensive: Que Dios lo bendiga y sane. Amén

Daniel se convirtió en el primer fan de Star Wars en ver la película antes que el público en general y, muy tristemente, falleció esta mañana.

Su esposa, Ashley Fleetwood, confirmó esta noticia en Facebook a primeras horas de este martes.

Daniel dio una asombrosa pelea hasta el final. El ahora es uno con Dios y la Fuerza. Falleció dormido y en paz. Siempre será mi ídolo y mi héroe.

image

Una noticia triste ,pero al menos se cumplió su último deseo. Descanse en paz. :cherry_blossom: