By RACKEL: SOFIA Vergara DISFRUTANDO de su ULTIMO dia de SOLTERA

She IS wearing white! Sofia Vergara dons a lace gown… but it’s just a pool cover-up as she soaks up the sun before marrying Joe Manganiello

She’s been preparing for months for her upcoming nuptials to fiancé Joe Manganiello, set to take place on Sunday at The Breakers Hotel in Palm Beach, Florida.
So on Saturday Sofia Vergara was happy to declare ‘We r ready’ and take a well-deserved break - in the form of a pool day - ahead of the big day.
The 43-year-old posed in a plunging, sheer, white lace cover-up before heading to the pool, which she wore over top of a coordinating, white bikini.

Lady in white: Though Sofia Vergara had said she wanted to avoid traditional attire for her wedding, she was spotted wearing a lacy, white cover-up ahead of the ceremony, as she hit the pool on Saturday

Can’t hide her smile! Sofia showed off her pearly whites as she grinned while relaxing poolside at The Breakers in Palm Beach, Florida

Family affair: The Modern Family star was surrounded by friends and family as she enjoyed a pool day before Sunday’s ceremony

5 Me gusta

Sharing a laugh: Sofia looked to be having a blast as she relaxed by the pool with a large group of family and friends

Radiant: The bride-to-be looked stunning in the floor-length cover-up by Martha Medeiros

All together! The Hot Pursuit actress had her hands full as she was was spotted walking by the pool just one day before her wedding to Joe

Aww! The blushing bride shared a heartwarming snap holding a baby by the luxurious resort pool

1 le gusta

She made it! On Friday Sofia took to Instagram to share a photo of her enjoying a glass of wine in good company as she arrived in Palm Beach ahead of Sunday’s ceremony

Show of support: Sofia’s son Manolo (far right) shared this photo on Instagram, joking of the shirts that combine Joe and Sofia’s names - ‘This way we won’t get lost. #Jofía

Almost time! Days before the wedding Sofia shared this sweet snap of her and Joe with their event florist Jeff Leatham

1 le gusta

Scenic locale: The couple will be having their fall ceremony at the luxurious The Breakers Hotel in Palm Beach, Florida, with 400 of their closest friends and family members watching

Mum’s the word: The celebrity couple have requested that guests sign confidentiality agreements ahead of their nuptials

High profile: The Breakers is a premiere historic resort, open since 1896, and has been home to a host of other big name events, such as Rush Limbaugh’s wedding to Kathryn Rogers on June 5, 2010

Full house: A source told E! News that the entire hotel was rented out for the weekend, with people flying in from all over the world to celebrate with Joe and Sofia

Lots to do: The hotel is a five-minute ride from luxurious shopping area Worth Avenue - with shuttles going back and forth

Luxurious: The nearby shopping area has been referred to as ‘the Rodeo Drive of the east coast’

Relaxing: Ahead of the wedding Joe has been golfing with friends while Sofia has been enjoying the hotel’s pool and spa

Excited: A source said Sofia and Joe are thrilled for the wedding and ‘can’t wait to be able to call one another husband and wife’

2 Me gusta

el es anda haciendo chile con el rabo en estos momentos

1 le gusta

SOFIA TUVO UN BUEN NUMERO DE AMANTES .
SALUDOS RAQUELITA .

Ojala le dure el matrimonio…

1 le gusta

Esta publicación fue reportada por la comunidad y se encuentra oculta temporalmente.

1 le gusta

Siii esta haciendo mussshhooo chowww para k le dure poco​:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

*Le Deseo mucha Felicidad a Shofi :relieved: :relaxed:

Se ve feliz la guapa Chofis :bride_with_veil:

Tanto alboroto por una boda que tal ves no dure mucho, ya lo veran en poco tiempo se separan como pasa siempre, con todas esas famosas.

**Ademas esa tal SOFIA no es la Purisima , ya esta mas agujerada que un pozo petrolero, ya ni le queda andar de payasa con bodas de esas y bestida como novia “pura y casta”., como si fuera su “primera ves” cuando todo el mundo sabe que se ha revolcado con medio mundo.,en esas bodas lo unico que se hace es “tirar dinero” a lo Pen-dejo…(habiendo tanta pobreza en el mundo) la tal Sofia es otra PRESUMIDA como todas las que se hacen “Famosas”…aunque digan que es muy “SENCILLA” la SOFI…por favor…!!!

.

1 le gusta

Pues la gente es envidiosa y chismosa, Sofia tuvo un matrimonio y algunos novios, pero como cualquier mujer, y si, ella es muy sencilla y amable yo la vi en Bogota cuando era famosa en Colombia y la vi en Miami cuando ya era conocida en todo el mundo y no a cambiado, trata la gente con amabilidad y cariño y pues si tiene dinero hace una bonita fiesta , ni modo casarse como cualquier hija de vecina, si ella y su esposo son super famosos.

Woooo!!! yo pense en decir lo mismo y me arrepenti, pero en vista de que todos opinan igual pues me voy a atrever tambien. Hay algo que me dice a mi tambien que esa boda no durara nada, porque a este gato nadie le saca de la cabeza que ese Joe se esta casando con ella por el puro interes economico y mediatico que ella produce, de ella no ser famosa y adinerada, pienso que el solo la habria tenido para desfogue sexual de el por un mes y ya. Sin querer desmerecer a Sofia, que a este gato le encanta, pero no se ese hombre a mi no me da Buena espina, y creo que a todos verdad? y eso es algo que no se puede dejar de lado. Yo no les doy mas de 3 o 4 anos. A lo sumo eh. Cuidado si menos. K

1 le gusta

Wow que bello todo!

Que sea feliz y ojala les dure. No veo porque la critican por sus novios si estaba soltera por mas de 20 an~os no tenia porque hacer votos de castidad. Muy su vida y muy su Q…

1 le gusta

Ojala me equivoque pero no duraran mucho juntos, a el se le ve el intere$, estilo gasparin pero en guapo. Sofia se esta dando un lujo con esta boda de ensuenio y el munequito del pastel, q’ tanto suenia toda mujer. Un capricho q’ pudo cumplir. En realidad no hay nada fuerte q’ los una, al menos q’ haya amor, pero lo dudo, y la pasion se va

2 Me gusta

Suerte para ellos en su matrimonio!!

Y ESTA PORQUE TANTO ODIO CON LA SOFIA NI QUE EL MANGANIELLO LA DEJO PARA CASARSE CON LA SOFIA Y CUANDO AH DICHO LA SOFIA QUE ES VIRGEN E INMACULADA EL HECHO QUE HAYA TENIDO VARIOS HOMBRES COMO MUJER SOLTERA QUE ERA NO LE QUITA EL DERECHO DE CASARSE.

Y SI SE GASTA MILLONES EN SU BODA ES SU PEX Y SU DINERO NI QUE TE PIDO A TI Y TE DEJO SIN TRAGAR PARA CASARSE

QUE GENTE MAS ARDIDA COMO LES ARDE LA FELICIDAD DE OTRAS

1 le gusta

jajajaja ya sofia puso a descansar la cuca ya se caso tan tan