By RACKEL: Publican FOTOS de LAMAR, DORMIDO, el dia ANTES

Slumped: Lamar Odom in the king-sized bed where he was found the day after this picture was taken. On the bedside cabinet are what appears to be a copy of Love Ranch owner Dennis Hof’s book Pimp, candles, baby oil and a sex toy

2 Me gusta

Brothel: The NBA great was discovered in the same bed the day after these pictures were taken. He was unconscious and was rushed to hospital where he is now recovering

1 le gusta

EXCLUSIVE: ‘I did nothing wrong - I saved his life’ - prostitute who found Lamar Odom unconscious breaks silence as she is revealed to be living in fear

Monica Monroe was one of the two prostitutes who discovered Odom collapsed unconscious in the bedroom of brothel
She tells Daily Mail Online she saved NBA great’s life when she found him and denies suggestions she had helped supply him with drugs
Monroe is already in witness protection because her boyfriend was murdered earlier this year and says: 'I have a problem.'
Other prostitute, who used name Cherry Rider - is revealed as single mom Kortnie Cannon, 25, whose ex-boyfriend was also murdered
Both women have had their $19,000 pay checks cancelled and Monroe - whose real name Daily Mail Online is not disclosing - is distraught

2 Me gusta

Hay esas fotos como siempre las toman para despues chantagearlos hay inches hombres calenturientos por una calentura pierden todo muchas veces hasta la dignidad!!!

Que trizte verlo asi!!!

1 le gusta

Que feo lugar, y que fea foto…parece que esta muerto! :disappointed_relieved:

1 le gusta

Si, de eso acusan a una de las prostis

2 Me gusta

Pero solo estaba dormido… hasta el dia siguiente fue cuando lo encontraron boca abajo e inconsciente

Huy y apenas se esta destapando la caja de pandora deje que pase mas tiempo y saldran mas cosas!!!

Que asco, el lugar horrible, las prostis horribles, un hombre con tanto dinero y los vicios lo llevaron tan bajo.

@RACKEL Si, solo estaba dormido y se ve tan feo, ahora imaginate cuando si se estaba petateando :cry:

QUE RAPIDO LE TOMARON PARA NEGOCIARLAS ENSEGUIDA :angry:

Se ve malito :disappointed_relieved:

tu stoopido by rackelesta de mas que flojera

Jajaja q risa.

Joer que feo el pobre…

No entiendo porqué le toman una foto en el
Momento privado de su sueño, lo unico que se me ocurre es que querían extorcionarlo

1 le gusta

:tired_face:image