By RACKEL: CAIT, mostrando sus BUBIS ARRUGADITAS!

Caitlyn Jenner reveals results of her breast augmentation surgery as she puts on a sideshow in LBD while leaving Victoria’s Secret afterparty

Caitlyn Jenner went under the knife to have a breast augmentation earlier this year, before revealing her new identity on Vanity Fair’s cover on June 1.
And the 66-year-old revealed the results of her surgery on Tuesday, as she left the Victoria’s Secret Fashion Show afterparty in New York City.
Caitlyn showed some sideboob in a little black dress by Stella McCartney, which featured sheer sleeves and a sheer panel that ran to her waist on one side.

Putting on a sideshow: Caitlyn Jenner showed off the results of her breast augmentation surgery on Tuesday in New York City

Night out: The 66-year-old was spotted leaving the Victoria’s Secret Fashion Show afterparty

3 Me gusta

Woman in black: Caitlyn wore a form-fitting black dress which featured sheer sleeves and a sheer panel that ran to her waist on one side

Well-heeled: The transgender reality star, who also flashed some leg, sported a pair of black pumps with kittenheels

2 Me gusta

lo bueno que se le ven naturales, no se ve mal ademas ya esta viejita y arrugadita :blush:

1 le gusta

Rain, rain, go away: Caitlyn hid from the wet weather under an umbrella as she made her way to the party

And she’s off: The Olympic gold medallist was spotted catching a flight out of JFK Airport the following morning

2 Me gusta

1 le gusta

gracias Rackel buenas fotos

Together again: Caitlyn was sitting front row at the Victoria’s Secret Fashion Show, with former spouse Kris Jenner also there

Catching up: The exes certainly seemed to be getting on well as they chatted before the runway kicked off

Great to see you: Caitlyn and Kris, who were not sitting together, shared a hug before saying goodbye

Time to celebrate: Kendall and best friend Gigi Hadid, who also walked in the show, arrived to the afterparty together

A family affair: Gigi, 20, was supported by her Real Housewives Of Beverly Hills star mother Yolanda Foster

,muyyy buenas fotos.y tambien muyyy viejita y arrugadita.jijijjjiii esso sii-.bien dicen que la edad no perdona a naiden:-) :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

:confused:

:smile: :sweat_smile:

Esta publicación fue reportada por la comunidad y se encuentra oculta temporalmente.

DICEN que SI

1 le gusta

Si se la hizo? Según no se la hacia porque le seguían gustando las mujeres.

Ok @Melody y @adrianihra, ya busque informacion y en Agosto Cait dijo que le gustaria operarse antes de salir con algun hombre…pero que no es su prioridad

1 le gusta

Como sale en las ultimas fotos deberia vestir, se ve muy bien asi… Porque esas rodillas estan feitas.

El domingo estaba viendo una entrevista de Felicia Gil con Origel, que diferencia con Cait…ella se viste bien elegante, dijo que aun no pensaba quitarse nada.
Dijo que su busto es pequeño pero bonito nada exagerado, piensa hacer pasarela para la tercera edad.

1 le gusta

Pero si esas bubis son recientes, como puede ser?

Yo pienso que es esa telita fina que se le frunce, asi como lo hace en el brazo.

Lo que tiene feas son las rodillas.

ay por dios, esas piernas que se las tape! yo tengo un suéter igual al gris que el tiene puesto, no me vuelvo a poner LOL!

Que horrenda se ve con esa transparencia… atrevida la Cait…

Y muy feliz sentada entre machatzos…

que asco de Gente! :triumph: