Aleyda con Rosario Dawson:)

Alerta - Ayúdanos a mantener el foro enfocado en su temática y libre de insultos y ofensas. Lee más aquí.

2 Me gusta

Esta publicación fue reportada por la comunidad y se encuentra oculta temporalmente.

la Rosario es Boricua?

Esta publicación fue reportada por la comunidad y se encuentra oculta temporalmente.

SI ELLA ES BORICUA, CUBANA Y IRISH -
image

1 me gusta

1 me gusta

ok, muchas gracias.

1 me gusta

IGUAL QUE MICHELLE RODRIGUEZ Y ZOE ZALDANA SON MITAD BORICUA Y MITAD DOMINICANAS

image

SI. AQUI ALGO DE ELLA.

Rosario Dawson[2] (born May 9, 1979) is an American actress, singer, and writer. She made her film debut in 1995 with the controversial teen drama Kids. Her subsequent film roles include: He Got Game (1998), Men in Black II (2002), 25th Hour (2002), The Rundown (2003), Alexander (2004), Sin City (2005), Clerks II (2006), Death Proof (2007), Eagle Eye (2008), Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief (2010), Unstoppable (2010), César Chávez (2013), Trance (2013), and Sin City: A Dame to Kill For (2014).

For her role in Rent (2005), Dawson won the Satellite Award for Best Supporting Actress – Motion Picture; for her role in Top Five (2014), she was nominated for the Critics’ Choice Movie Award for Best Actress in a Comedy. Dawson currently portrays Claire Temple in Marvel’s series’ Daredevil and Jessica Jones.

Dawson was born in New York City. Her mother, Isabel Celeste, is a writer and singer who is of Puerto Rican and Cuban ancestry. Isabel was sixteen years old when Rosario was born; she never married Rosario’s biological father, Patrick C. Harris.[3][4][5] When Rosario was one year old, her mother married Greg Dawson, a construction worker, who “loved and raised Rosario as his own daughter”.[3] Dawson stated, “He’s always been my dad”.[4] Dawson has a half-brother, Clay, who is four years younger. Isabel and Greg divorced in 2001.

1 me gusta

Aleyda es la mas bella pero como tu eres lambepjos dominicanay cubanas no dices nada de la chica jajajaja[quote=“perrohercule, post:11, topic:103695, full:true”]
Todas bellas pero aleyda dano el tema
[/quote]